







Canon EOS C300 Mark III



Canon EOS C300 Mark III - Najlepsze oferty
Canon EOS C300 Mark III - Opis
Canon Cinema EOS C300 Mark III - produkt biorący udział w akcji Przetestuj i KupKompaktowa kamera filmowa Canon EOS C300 Mark III z matrycą Super 35 z wymienialnym mocowaniem obiektywów (PL lub EF) i nagrywaniem 4K do 120 klatek w formacie Cinema Raw Light. Godny następca modelu C200 i most z wyższymi kamerami marki Canon. Jedna z niewielu na rynku filmowych kamer z zaawansowaną opcją autofocusa (Dual Pixel CMOS AF)! Jest również wyposażona w nową technologię analogowo przetwarzania obrazu Dual Gain Output, pozwalająca na wierne zachowanie szczegółów cieni i jasnych części kadru oraz 16 przesłon. Trzy sloty na karty pamięci (2 x CF Fast, 1 X SD).
Opcjonalne moduły dodatkowo poszerzają jej możliwości. Łatwa do spersonalizowania także dzięki wygodnemu panelowi sterowania, a efektywny autofocus sprawdzi się nawet w dynamicznych ujęciach gwarantując, że ostrość zawsze będzie tam gdzieś jej potrzebujesz.
Dokument, film przyrodniczy, a także dynamiczne ujęcia fabularne - nowa kamera Canona C300 Mark III sprawdzi się wszędzie tam gdzie potrzeba wysokiej, filmowej jakości w kompaktowym korpusie. Wysoka odporność na trudne warunki oraz niewielkie zapotrzebowanie na energię sprawia, że ta kamera doskonale sprawdzi się w pracy samodzielnego operatora w terenie.
Nowa matryca CMOS 4K Super 35mm zapewnia zapierający dech w piersiach obrazKamera EOS C300 Mark III ma nową matrycę 4K S35mm i procesor obrazu DIGIC DV7. Zapewnia obraz cechujący się wyjątkowo wysoką rozdzielczością i ponad 16-stopniową rozpiętością tonalną.Urządzenie charakteryzuje się także imponującą (...) więcej wydajnością w słabym świetle i niskim poziomem szumów (do czułości ISO 102400) w warunkach, w których ludzkie oko ma trudności z poprawnym widzeniem.
Matryca DGO (Dual Gain Output) Super 35mm generuje obraz HDR w czasie rzeczywistymMatryca DGO to nowo opracowany system przetwarzania obrazu, który zapewnia wyjątkowo czysty obraz w przypadku pracy przy słabym oświetleniu oraz doskonałe możliwości rejestracji w trybie HDR. Każdy piksel matrycy DGO odczytuje obraz z dwoma różnymi poziomami wzmocnienia, jednym wysokim i jednym niskim. W efekcie połączenia tych danych otrzymujemy pojedynczy obraz. Odczyt z wyższym poziomem wzmocnienia jest zoptymalizowany pod kątem rejestrowania wyraźnych szczegółów w ciemniejszych obszarach, a niższy poziom wzmocnienia – pod kątem rejestrowania szczegółów w jaśniejszych obszarach. Łączenie danych z precyzją na poziomie jednego piksela umożliwia zachowanie, a nawet ulepszenie szczegółów i właściwości obrazu zarówno w jasnych, jak i ciemnych jego obszarach. Dzięki temu aparat może obsługiwać szerszy zakres dynamiczny (nawet ponad 16 stopni). Nowa matryca DGO jest również zgodna z technologią Dual Pixel AF, co ułatwia użytkownikowi rejestrację żądanego obrazu.
Duża liczba klatek na sekundę — do 120 kl./s w formacie 4KKamera EOS C300 Mark III obsługuje ciągłe nagrywanie w rozdzielczości 4K z prędkością do 120 kl./s, zarówno w trybie Cinema RAW Light, jak i XF-AVC. W trybie 2K (wycinek kadru) można ustawić prędkość nagrywania od 12 do 180 kl./s, co zwiększa swobodę twórczą. Specjalny przycisk Slow & Fast zapewnia szybki dostęp do żądanego ustawienia nagrywania w zwolnionym i przyspieszonym tempie.
Dane techniczne
Matryca światłoczuła
Matryca - Matryca CMOS Super 35 mm
System - Filtr kolorów podstawowych RGB (matryca Bayera)
Tryby matrycy - Super 35 mm / Super 16 mm (wycinek kadru)
Łączna liczba pikseli - Około 9,6 megapiksela (4206 × 2280)
Liczba efektywnych pikseli (tryb pełnoklatkowy)Około 8,85 megapikseli (4096 × 2160): jeśli jako rozdzielczość wybrano rozmiar 4096 × 2160 lub 2048 × 1080Około 8,29 megapiksela (3840 × 2160): jeśli wybrano rozdzielczość 3840 × 2160 lub 1920 × 1080
Efektywny rozmiar ekranu matrycySuper 35 mm;26,2 × 13,8 mm (29,6 mm po przekątnej): jeśli wybrano rozdzielczość 4096 × 2160 lub 2048 × 108024,6 × 13,8 mm (28,2 mm po przekątnej): jeśli wybrano rozdzielczość 3840 × 2160 lub 1920 × 1080
Zakres dynamikiCanon Log 2: 1600% / ponad 16 stopni**Canon Log 3: 1600% / 14 stopni**Wide DR: 800% (przy ISO 400)** Czułość ISO 800 / dwa poziomy wzmocnienia rejestrowanego materiału: włączone
Procesor obrazu
Typ - DIGIC DV7
Obiektyw
Mocowanie obiektywuMocowanie Canon EF. Możliwość zmiany mocowania na mocowanie EF z blokadą Cinema Lock lub na mocowanie PLMocowanie obiektywów B4 za pośrednictwem adaptera (EF lub PL)
Współczynnik powiększenia obiektywu (dla obiektywów z mocowaniem EF, w tym obiektywów Cinema Prime)Super 35 mm; 4096 × 2160 (RAW), 4096 × 2160 lub 2048 × 1080 (rozdzielczość): rzeczywista ogniskowa × około 1,460 3840 × 2160 lub 1920 × 1080: (rozdzielczość): rzeczywista ogniskowa × około 1,534 Super 16 mm (wycinek kadru); 4096 × 2160 lub 2048 × 1080: rzeczywista ogniskowa × około 2,920 1920 × 1080 (rozdzielczość): rzeczywista ogniskowa × około 3,069
Wymienne mocowanie obiektywu - Tak, użytkownik może wymienić na mocowanie EF z blokadą Cinema Lock lub na mocowanie PL
Korekcja winietowania - TAK (w zależności od zastosowanego obiektywu)
Filtr ND - Do 10 stopni dzięki wbudowanemu systemowi filtra szarego (w trybie rozszerzonym)
Sterowanie ostrościąMocowanie EF: przez obiektyw lub za pomocą przewodowego/bezprzewodowego pilota (w zależności od zastosowanego obiektywu)Mocowanie PL: tylko obiektywy Cine Servo
Regulacja przysłony (obiektywy z mocowaniem EF)Przez korpus, rączkę lub za pomocą przewodowego/bezprzewodowego pilota.1/2 stopnia, 1/3 stopnia lub sterowanie FINE.Możliwość utrzymania stałej wartości F przy korzystaniu z zoomu.
Obsługa technologii Cooke/I - Tak (tylko mocowanie PL po wymianie mocowania)
Obsługa obiektywów anamorficznych - Tak, ×2,0 / ×1,3
System stabilizacji obrazuOptyczny w przypadku niektórych obiektywów, cyfrowa 5-osiowa stabilizacja obrazu w przypadku obiektywów innych niż IS. Połączenie optycznej i cyfrowej stabilizacji obrazu daje łączną 5-osiową stabilizację obrazu
Nagrywanie
Nagrywanie wewnętrzneKarta CFexpress x2 do nagrywania w trybie Cinema RAW Light lub XF-AVC/MXF, karta SD do nagrywania w trybie XF-AVC ProxyKarta SD jest także używana do przechowywania zdjęć (maks. 4096 × 2160), przesyłania ustawień CP i aktualizacji oprogramowania układowego
Czas nagrywania (karta CFexpress, 512 GB): okołoCinema RAW Light: 4096 × 2160, 1 Gb/s: 64 min2048 × 1080, 250 Mb/s: 256 minXF-AVC/MXF: 4096 × 2160: 810 Mb/s: 79 min / 410 Mb/s: 156 min2048 × 2160: 310 Mb/s: 207 min / 160 Mb/s: 401 min
Formaty nagrania - Cinema RAW Light (CRM), XF-AVC (MXF) ALL-i lub Long GOP
Częstotliwość systemowa / prędkość nagrywaniaTryb 59,94 Hz (59,94p / 59,94i / 29,97p / 23,98p)Tryb 50,00 Hz (50,00p / 50,00i / 25,00p)Tryb 24,00 Hz (24,00p)
Szybkość transmisji bitów / głębia bitowa Cinema RAW Light (PAL)4096 × 2160: 50,00p, 1 Gb/s 10 bitów / 25,00p, 1 Gb/s 12 bitów2048 × 1080: 50,00p, 250 Mb/s 10 bitów / 25,00p 250 Mb/s 12 bitów
Szybkość transmisji bitów / próbkowanie przy nagrywaniu XF-AVC (PAL)4096 × 2160 / 3840 × 2160: 50,00p YCC 4:2:2 10 bitów 810 Mb/s / 25,00p YCC 4:2:2 10 bitów 410 Mb/s2048 × 1080 / 1920 × 1080: 50,00p YCC 4:2:2 10 bitów 310 Mb/s / 25,00p YCC 4:2:2 10 bitów 160 Mb/s
Szybkość transmisji bitów / próbkowanie (PAL) w przypadku nagrywania XF-AVC Proxy na karcie pamięci SD2048 × 1080: 50,00p, YCC 4:2:0 8 bitów 35 Mb/s / 25,00p, YCC 4:2:0 8 bitów 24 Mb/s Long GOP
Tryb nagrywania w zwolnionym/przyspieszonym tempie - TakCinema RAW Light, 4096 × 2160: 12–120 kl./s / 2048 × 1080: 12–120 kl./sXF-AVC: 4096 × 2160: 12–120 kl./s / 2048 × 1080 / 1920 × 1080 (2K / Super 16 mm): 12–180 kl./sPliki proxy nagrywane z tą samą prędkością.
Zapis interwałowy - Nie
Rejestracja klatek - Nie
Buforowanie (w pamięci podręcznej) - Tak, 3 sekundy
Nagrywanie z przełączaniem - Tak
Możliwość nagrywania do dwóch gniazd (jednocześnie) - Tak
Odwrotne skanowanie - Tak
Konwersja HD-SD - Nie
Nośniki zapisu zdjęć - Karty pamięci SD/SDHC
Rozmiar zapisywanych zdjęć - 4096 × 2160 / 3840 × 2160 / 2048 × 1080 / 1920 × 1080
System
Monitor przebiegówTak. Przez złącza MON.1/2, VIDEO lub HDMI (niedostępne przez wyjścia SDI 1–4)Wyświetlanie liniowe / liniowe i punktowe / wybór linii / wyświetlanie punktowe / RGB / YPrPb. Obsługa wyjścia HDR PQ.
Wyświetlacz przekłamania kolorów (wskazanie ekspozycji) - Tak. Za pośrednictwem złączy MON.1/2, VIDEO lub HDMI
Wykresy kolorów - Dostępne są wykresy kolorów SMPTE, EBU i ARIB. Patrz menu.
Wzmocnienie krawędzi - Wzmocnienie krawędzi 1, wzmocnienie krawędzi 2 (możliwość ustawienia koloru, wzmocnienia i częstotliwości)
ZebraPoziom 1; Poziom 2; ObydwaWyjście HD-SDI lub HDMI
ZnacznikiMożliwość włączenia/wyłączenia: środek, poziomy, siatka, proporcje, strefa bezpieczeństwa i znacznik prostokątny. Możliwość wyboru koloru: żółty, niebieski, zielony, czerwony, czarny, szary i biały.
EVF
Wbudowany wizjer elektroniczny EVF - Nie
Opcjonalne akcesoria EVF - Tak. Elektroniczny wizjer OLED EVF-V50 lub EVF-V70
Wejścia/wyjścia
Wejście audio3-stykowe złącze XLR × 2, gniazdo stereo minijack 3,5 mm (tylko wejście)Wejścia 1 i 2 na korpusie kamery. Dodatkowo 2 × 3-stykowe złącze XLR w opcjonalnym module rozszerzenia EU-V2 (wejście 3 i 4)
Wyjście słuchawkowe - Gniazdo stereo typu minijack 3,5 mm (tylko wyjście, korpus kamery)
Wyjście wideo do monitora - MON.: gniazdo BNC, (tylko wyjście, korpus kamery).
HDMI - Złącze HDMI typu A (tylko wyjście, korpus kamery).
USB - Tak, tylko wejście, korpus kamery. (złącze GP-E2)
Wyjście SDI - Gniazdo BNC 1 × wyjście 12G-SDI (tylko wyjście, korpus kamery).
Kod czasowy - Gniazdo BNC (wejście/wyjście, korpus kamery).
GenlockTak, z opcjonalnym modułem rozszerzeń EU-V1 i EU-V2. Złącze BNC (tylko wejście/służy także jako złącze SYNC OUT)SyncZłącze BNC (tylko wyjście/służy także jako złącze GENLOCK)
Wyjście komponentowe - Nie
Złącze AV - Nie
Wyjście DCTak, z opcjonalnym modułem EU-V2. Złącze DC 24 V 2 A Fischer 3-stykowe (tylko wyjście)Połączenie D-Tap, maksymalnie 50 W
Wejście DC - 4-stykowe złącze XLR
Złącze pilota zdalnego sterowaniaZłącze REMOTE A, stereo minijack 2,5 mm (tylko wejście)Złącze REMOTE B okrągłe, 8-stykowe (dla RS-422) z opcjonalnym modułem EU-V1 lub EU-V2
Złącze sterowania bezprzewodowego - Tak
Złącze obiektywu - Tak, z opcjonalnym modułem EU-V2. Złącze 12-stykowe
Złącze Ethernet - Tak, z opcjonalnym modułem EU-V1 i EU-V2. Złącze Ethernet (RJ45; obsługuje 1000 BASE-T)
Przesyłanie strumieniowe IP - Tak. Przez Ethernet lub Wi-Fi (do potwierdzenia) 9 Mb/s / 4 Mb/s: 1920 × 1080 (59,94p/59,94i/50,00p/50,00i) – wymagany jest opcjonalny moduł EU-V1 lub EU-V2, lub WFT-E9
Wyświetlanie tabeli LUT danych wejściowych - TAK
Złącze wideo - Specyfikacje opracowane przez firmę Canon (specjalne złącze 13-stykowe) dla monitora LM-V2, opcjonalnego wizjera EVF-V70 lub monitora LM-V1
Inne informacje
Kontrolka nagrywania - Tak
Niestandardowe wybieranie pokrętłem - Tak
Poziom kompensacji
Pomiar ekspozycji - Ręczna ekspozycja zależna od prędkości migawki, ustawień przysłony, ISO/wzmocnienia i filtra szarego oraz funkcji Push Auto Iris i Auto Iris
Korekcja ekspozycji - Tak
Tryb automatycznej ekspozycji - Automatyczna regulacja przysłony w przypadku zgodnych obiektywów
Tryb Push Auto Iris - Tak, wszystkie obiektywy zgodne z mocowaniem EF; tylko obiektywy Canon Cine Servo zgodne z mocowaniem PL ze złączem 12-stykowym na opcjonalnym module EU-V2
Blokada ekspozycji - Nie
Ustawienie automatycznego sterowania wzmocnieniem - Tak
Czułość ISOWyświetlanie co 1 stopień: (100), 160(*), 200, 400, 800, 1600, 3200, 6400, 12800, 25600, (51200, 102400)[---] Wyświetlane w przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON). (*) Wyświetlane w przypadku wyłączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie OFF)Dokładność do 1/3 stopnia: [100, 125], 160, 200, 250, 320, 400, 500, 640, 800, 1000, 1250, 1600, 2000, 2500,3200, 4000, 5000, 6400, 8000, 10000, 12800, 16000, 20000, 25600,[32000, 40000, 51200, 64000, 80000, 102400](---) W przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON).
System autofokusa (mocowanie EF) - Dual Pixel CMOS AF, funkcja AF oparta na kontraście
Rozmiary ramki AF (mocowanie EF)Duży; odpowiednik mniej więcej 20% (pionowo) × 25% (poziomo) zakresu wyświetlanego obrazuMały; odpowiednik mniej więcej 20% (pionowo) × 8% (poziomo) zakresu wyświetlanego obrazuMożliwość wyboru punktu AF na ponad 80% w poziomie / 80% w pionie (w przybliżeniu) powierzchni czujnika
Tryby autofokusa (mocowanie EF)One-Shot AF, ciągły AF i funkcja MF oparta na AF Wszystkie tryby działają, jeśli przełącznik AF/MF na obiektywie EF jest ustawiony na AF.One-Shot AF, ciągły AF, funkcja MF oparta na AF
AF z wykrywaniem twarzy (tylko wersja EF) - Priorytet twarzy lub tylko twarze.
Prowadnica regulacji ostrości - Wersja EF: wszystkie zgodne obiektywy Canon EF, obiektywy Canon Cine Servo
Ustawienie wzmocnienia[-6 dB, -3 dB], -2 dB(*), 0 dB, 3 dB, 6 dB, 9 dB, 12 dB, 15 dB, 18 dB, 21 dB, 24 dB, 27 dB,30 dB, 33 dB, 36 dB, 39 dB, 42 dB, [45 dB, 48 dB, 51 dB, 54 dB][---] Wyświetlane w przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON). [*] Wyświetlane w przypadku wyłączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie OFF).W przypadku włączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie ON): od -2 dB do 54 dBW przypadku wyłączenia opcji dodatkowych czułości ISO (ustawienie OFF): można ustawić dowolną wartość w zakresie od -2 dB to 42 dB, w odstępach co 0,5 dB.
Migawka
Tryby kontroli - Off (Wył.); Speed (Czas otwarcia); Angle (Kąt); Clear Scan (CS) (Krótkie czasy); Slow Shutter (SLS) (Długa ekspozycja)
Czas naświetlania - Od 1 s do 1/2000 w zależności od liczby klatek na sekundę i trybu sterowania migawką, 39 opcji ustawień
Kąt migawki - 11,25º do 360º, w zależności od liczby klatek na sekundę
Długa ekspozycja (SLS) - 1/3, 1/4, 1/6, 1/8, 1/12, 1/15, 1/25, 1/30, w zależności od liczby klatek na sekundę
Regulacja częstotliwości24,00 Hz* do 250,40 Hz(*) Częstotliwość będzie zależeć od wartości ustawienia liczby klatek na sekundę.
Niestandardowy tryb obrazu
Zapisane konfiguracjeC1: BT.709 (Wide DR / BT.709 Gamut)C2: LOG2 (Canon Log 2 / Cinema Gamut)C3: LOG3 (Canon Log3 / Cinema Gamut)C4: PQ (PQ / BT.2020 Gamut)C5: HLG (HLG / BT.2020 Gamut)Od USER5 do USER20 (Wide DR / BT.709 Gamut)
Matryca kolorówNeutralne: dokładne odwzorowanie kolorówKamera produkcyjna: odwzorowanie kolorów do wykorzystania w produkcji filmowejWideo: odwzorowanie kolorów odpowiadające C300/500 CP-OFF (dla kamer profesjonalnych)
Główne ustawienia przyciemniania - od -50 do +50
Główne ustawienie czerni - Regulacja dla każdego kanału RGB od -50 do +50 oraz Master Black od -50 do +50
Poziom gamma czerni - Regulacja poziomu od -50 do +50, zakres od -20 do +50 oraz punkt od -20 do +50
Nasycenie ciemnych obszarów - Regulowane: od -50 do +50
Punkt przegięcia - Punkt od -50 d +109, nachylenie od -35 do +50, nasycenie od -10 do +10
OstrośćAdjustment for Level (Regulacja dla poziomu), H Detail Freq. (Uwydatnianie szczegółów w poziomie), Coring, HV Detail Balance (Balans szczegółów w poziomie/pionie), Limit (Ograniczenie), Select (Wybór), Knee Aperture (Wyostrzenie jasnych obiektów) oraz Level dependent sharpness (Ostrość zależna od poziomu)
Redukcja szumów - Wyłączona, włączona (1 do 12)
Szczegółowość odwzorowania skóry - Wył., Niska, Średnia, Wysoka / Barwa, Chroma, Obszar, Jasność. 32 stopnie
Selektywna redukcja szumów - Wył., Niska, Średnia, Wysoka / Barwa, Chroma, Obszar, Jasność.
Matryca kolorów - Regulacja fazy, wzmocnienia i RGB w połączeniu z wyborem ustawień Gamma
Balans bieliAWB, ustawienie użytkownika (zakres ustawień: od 2000 K do 15 000 K / od -20 CC do+20 CC), światło dzienne, żarówka, ustawienia (A/B)
Korekcja kolorów - Wybór obszaru / rewizja dwóch obszarów
Poziom ustawienia - od -50 do +50, Wł./Wył.
Dane techniczne dotyczące Wi-Fi i GPS
Wi-Fi (akcesorium opcjonalne)(1) WPS [Wi-Fi Protected Setup] (system oparty na przycisku, system oparty na kodzie PIN)(2) Konfiguracja ręczna(3) Wyszukiwanie punktów dostępuSystem otwarty, WPA-PSK, WPA2-PSK, WEP-64, WEP-128, TKIP, AES, automatyczne/ręczne
Informacje GPS (moduł dodatkowy) - Szerokość i długość geograficzna/wysokość, uniwersalny czas koordynowany (UTC)
Balans bieli
Automatyczny - TAK
Zaprogramowane ustawienia - Światło dzienne (5400 K), Żarówka (3200 K), Kelvin (2000–15000 K, interwał 100 K), zestaw A, zestaw B
Dopasowanie balansu bieli - Tak, do wcześniejszych modeli
Przesunięcie balansu bieli - TAK. Od -9 do +9 (tylko dla ustawień Daylight (Światło dzienne) i Tungsten (Żarówka))
Balans czerni
Regulacja balansu czerni - TAK
Kod czasowy
System zliczania - Regen, RecRun, Free Run, External, Hold (w przypadku niektórych prędkości nagrywania dostępna jest opcja pomijania klatek)
Ustawienie wartości początkowej - Wybór „00:00:00:00”, ustawienie, kasowanie
Dźwięk
Nagrywanie - Liniowe PCM: 24 bity / 48 kHz / 4 kanały
Akcesoria
DołączoneUchwyt kamery GR-V1, podpórka kciuka, uchwyt mikrofonu (ze śrubą M4), monitor LCD LM-V2Moduł montażowy do wyświetlacza LCD LA-V2, rączka, pasek na ramię SS-1200, ładowarka CG-A20Kompaktowy zasilacz sieciowy CA-CP200B, kabel AC, akumulator (BP-A60)Wspornik mocowania systemu rozszerzeń, kabel UN-5Inne: ogranicznik, klucze imbusowe (M4 i M3), śruba imbusowa (1/4 cala)Śruba imbusowa (M3)
OpcjonalnieAkumulator Canon BP-A30/BP-A60 (w zestawie z kamerą)Ładowarka Canon CG-A10/CG-A20 (w zestawie z kamerą)Pilot zdalnego sterowania Canon RC-V100Kompaktowy zasilacz sieciowy Canon CA-CP200B (w zestawie z kamerą)Pasek na ramię Canon SS-1200 (w zestawie z kamerą)Podstawa statywu Canon TB-1Bezprzewodowy przekaźnik danych Canon WFT-E9*Odbiornik GPS Canon GP-E2Kabel Canon UN-5 (dołączony)/UN-10 (do kupienia oddzielnie)Elektroniczny wizjer Canon OLED EVF-V50/EVF-V70, moduł rozszerzeń Canon 1: EU-V1Moduł rozszerzeń Canon 2: EU-V2Zestaw z mocowaniem Canon EF Cinema Lock CM-V1Zestaw z mocowaniem Canon PL PM-V1Adapter mocowania Canon B4 MO-4E/MO-4PMonitor LCD Canon LM-V2 (w zestawie) / LM-V1Moduł mocowania LCD Canon LA-V2 (w zestawie) / LA-V1Uchwyt kamery Canon GR-V1 (w zestawie)Wspornik na ramię Canon SU-15Uchwyt naramienny Canon SG-1Podstawa zaciskowa Canon CL-V2Uchwyt typu imadło Canon RD-1Rączka Canon HDU-28-stykowy kabel pilota zdalnego sterowania Canon RR-10/RR-100Grupa obiektywów filmowych Canon EF/EF, grupa obiektywów filmowych Canon PL i akcesoriazaprojektowane dla tych obiektywów(*) Nowe produkty
Akcesoria innych producentów - Bateria V-Lock
Różne
Wymiary (tylko korpus) - 153 × 148 × 168 mm (szer. × wys. × dł.)
Masa (sam korpus) - Około 1750 g
Masa (akcesoria)Moduł rozszerzeń 1 – EU-V1: około 114 g; moduł rozszerzeń 2 – EU-V2: około 652 gElektroniczny wizjer OLED – EVF-V50: około 170 gZestaw z mocowaniem EF Cinema Lock CM-V1: około 170 g * Bez pokrywkiZestaw z mocowaniem PL PM-V1: około 345 g * Bez pokrywkiMO-4E: około 230 g MO-4P: około 248 gKarta CFexpress: około 8 g Podstawa zaciskowa CL-V2: około 120 g
Zakres temperatury pracyOkoło od 0 do 40°C, wilgotność względna 85%Około od -5 do 45°C, wilgotność względna 60%
Moduł zasilania - BP-A60 (w zestawie), BP-A30 (opcjonalnie) V-Lock z EU-V2, zasilanie sieciowe 11–20 V, 4-stykowe gniazdo XLR
Pobór mocyRAW: Super 35 mm 1 Gb/s 4096 × 2160, 31,0 W / Super16 mm 250 Mb/s, 28,7 WXF-AVC: Super 35 mm 810 Mb/s 4096 × 2160, 31,0 W / Super 16 mm 310 Mb/s, 28,7 WMaks. pobór mocy: 63 W
Czas nagrywania - BP-A60 (w zestawie) RAW/XF-AVC Super 35 mm: 130 min / Super 16 mm: 140 min mniej
Canon EOS C300 Mark III - Opinie i recenzje
Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.