



Chico Gra W Klasy Elektroniczna Mata









Chico Gra W Klasy Elektroniczna Mata - Najlepsze oferty
Chico Gra W Klasy Elektroniczna Mata - Opis
Elektroniczna mata do gry w klasyCHICCO ➡️ Dziecko/Zabawki/Edukacyjne ✔️ Ulubiona zabawa mamy i taty została rozbudowana o nowe opcje gry i elementy elektroniczne, dla jeszcze lepszej zabawy! Elektroniczna mata z 10 polami, na które trzeba wskoczyć i uroczymi zwierzętami, z którymi zabawa daje wiele radości. Dziecko może skakać słuchając zabawnych dźwięków aktywujących się na każdym polu i bawić się wybierając jeden z dwóch możliwych trybów zabawy. Tryb dobieramy stosownie do wieku i umiejętności dziecka. Gra pomaga dziecku rozwijać umiejętności motoryczne, precyzję i daje naprawdę dużo radości! Tryb 1 - Zabawa w klasy Rzuć monetą na matę i skacz, aby ją podnieść, słuchając i rozpoznając przy tym dźwięki i odgłosy zwierząt! Tryb 2 - Fitness Rzuć kostką i sprawdź, które ćwiczenie powinieneś teraz wykonać! Kostka składa się z 9 różnych ścianek. Każda z nich to propozycja 1 ćwiczenia bądź szansa na odpoczynek! Zabawa pomaga dziecku rozwijać zdolności motoryczne, precyzję i daje szansę na kreatywną i ciekawą zabawę. EAN: 8058664079315 Grupa wiekowa: 2+ Opakowanie: pudełko Producent: Chicco Wymiary: 306x454 mm ✔️ Producent: ChiccoOpakowanie: pudełkoWymiary: 306x454 mmEAN: 8058664079315Grupa wiekowa: 2+ Dodatkowe informacje. Elektroniczna mata do gry w klasy CHICCO Numer: 8058664079315, ATE-252144. Czas wysyłki: dni. Waga: 1.01 kg. Ta elektroniczna mata do skakania to nowoczesna wersja klasycznej dziecięcej gry w skakanie po świątyniach, znanej również jako niebo i piekło. Najważniejsze cechy:Elektroniczna mata do skakania nowoczesna wersja tradycyjnej gry dla dzieci ze (...) więcej światłami i dźwiękami promuje rozwój umiejętności motorycznych i ich precyzję różne poziomy trudności, w zależności od wieku graczy 2 tryby gry: skakanie po świątyniach lub tryb sprawnościowy rzuć monetą dla trybu skakania po świątyniach rzuć kostką dla trybu sprawnościowego kostka pokazuje, które ćwiczenia należy przeskoczyć Długość maty ok.150 cm 3 baterie AA 1,5 V (brak w zestawie) Zalecany wiek: od 2 do ok. 5 lat Zakres dostawy: 1 mata, moneta, kostka do gry Ostrzeżenie: Uwaga! Używać pod bezpośrednim nadzorem dorosłych. Mata do zabawy Chicco Jump and Fit Mata do zabawy Chicco Jump and Fit to nowoczesna wersja klasycznej gry w skakanie. Elektroniczna mata ze światłem i dźwiękiem oraz grami o różnych poziomach trudności w zależności od wieku graczy. Wrzuć monetę do świątyni skoków lub rzuć kostką do trybu fitness. Kolorowe światła wskazują, do którego kwadratu należy wskoczyć. Ta zabawka promuje rozwój umiejętności motorycznych i precyzji u dzieci Specyfikacja Wiek: 2-4 lata, 4-6 lat, 6-8 lat Kolor: wielokolorowy Materiał: poliester, plastik Płeć: Junior Nowoczesna wersja klasycznej dziecięcej gry w skakanie po świątyniach, znanej również jako niebo i piekło. Elektroniczna mata ze światłami i dźwiękami oraz grami na różnych poziomach trudności, w zależności od wieku graczy. 2 tryby gry: wrzuć monetę do trybu temple hop|rzuć kostką do trybu fitness- Zawiera monetę- Z kostką fitness, która pokazuje, które ćwiczenia należy wykonać- Z kolorowymi światłami, które wskazują, do którego kwadratu należy wskoczyć- Zachęca do rozwoju umiejętności motorycznych i precyzji. Chicco Gra w Klasy Dla dzieci w wieku 2-5 latKlasyczna gra w klasy... w nowej wersji!10 pól z obrazkami zwierzątefekty dźwiękowedostosowane do wieku 2 tryby zabawy Tryb 1 - Rzut monetą Trzeba rzucić monetą, następnie skakać, żeby ją podnieść, w tle rozbrzmiewają dźwięki i odgłosy zwierząt Tryb 2 - Fitness Trzeba rzucić kostką - można wylosować aktywność / ćwiczenie lub odpoczynek.SKU: TOW008607Kod EAN: 8058664079315Grupa produktów: ZabawkiDodatkowe informacje: Baterie: 3 AAA 1,5 V (nie są dołączone)Skład zestawu: Chicco Elektroniczna Mata do Gry w Klasy 2-5 latStawka podatku: VAT 23% Chicco Carpet Bell Elektroniczna kolorowa mata z 10 polami oraz kolorową kostką i żółtym krążkiem do tradycyjnej wersji gry w klasy. Dekoracje na macie nawiązują do sportu uprawianego przez zwierzęta. Dźwięk jest aktywowany przez nacisk i ruch na każdym polu. Zabawka oferuje 2 tryby gry o różnym stopniu trudności. Kostka z 9 kolorowymi kwadratami przedstawia 8 obrazków ćwiczących postaci, 1 pole "odpoczynku". Mata ma 150 cm długości, około 1 cm grubości i 40 cm szerokości. -Mata zawiera 10 pudełek z różnymi uroczymi zwierzątkami. -Mata wydaje różne zabawne dźwięki, gdy odbija się w wyznaczonych miejscach. -Do wyboru są dwa tryby zabawy, w zależności od wieku i umiejętności dziecka. -Wspiera umiejętności motoryczne i precyzję. Chicco 09150-00, Typ produktu: Mata do zabawy dla niemowląt, Kolor produktu: Wielokolorowy, Sugerowana płeć: Chłopiec/dziewczynka. Umiejętności uczenia się i treningu: Trening umiejętności motorycznych. Szerokość: 450 mm, Wysokość: 70 mm, Długość (mm): 1500 mm mniejChico Gra W Klasy Elektroniczna Mata - Opinie i recenzje
Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.
m...2
- 2024-12-19CeneoAI
- 2024-09-24j...1
- 2024-05-20