Iluzja wyboru. 16 i pół pułapki myślenia (e-book) - Karnawałowe ceny HITÓW. Czytaj z przyjemnością.

(0 opinie)
35,69 zł
GrubyTom.pl
Format PDF, MOBI, EPUB, rok wydania 2025

Najlepsze wybrane oferty
Pozycja ofert z pogrubioną nazwą została opłacona przez kontrahenta. O kolejności ​prezentacji ofert decyduje mechanizm licytacji.
Oferty z zielonym tłem oraz ikoną są najtańsze.
Oferty oznaczone logiem "Ceneo - kup teraz" pochodzą od partnerów korzystających z usługi "Kup teraz", która umożliwia bezpośredni zakup produktów za pośrednictwem Ceneo.pl, z pominięciem strony sklepu sprzedawcy. Ceneo nie jest sklepem.
GrubyTom.pl
Iluzja wyboru, czyli jak kupujemy EBOOK
35,69 zł
Idź do sklepu
Biblioteka internetowa IBUK.pl
Iluzja wyboru
38,43 zł
Darmowa wysyłka
Idź do sklepu
ebookpoint.pl
Iluzja wyboru. 16 i pół pułapki myślenia (ebook)
43,92 zł
Darmowa wysyłka
Idź do sklepu
Onepress.pl
Iluzja wyboru. 16 i pół pułapki myślenia (ebook)
43,92 zł
Darmowa wysyłka
Idź do sklepu
Księgarnia MATFEL.pl
eBook Iluzja wyboru - Richard Shotton epub mobi
45,79 zł
Darmowa wysyłka
Idź do sklepu
Księgarnia Internetowa PWN
Iluzja wyboru
49,41 zł
Idź do sklepu

Iluzja wyboru. 16 i pół pułapki myślenia (e-book) - Karnawałowe ceny HITÓW. Czytaj z przyjemnością. - Najlepsze oferty

Pozycja ofert z pogrubioną nazwą została opłacona przez kontrahenta. O kolejności ​prezentacji ofert decyduje mechanizm licytacji.
Oferty z zielonym tłem oraz ikoną są najtańsze.
Oferty oznaczone logiem "Ceneo - kup teraz" pochodzą od partnerów korzystających z usługi "Kup teraz", która umożliwia bezpośredni zakup produktów za pośrednictwem Ceneo.pl, z pominięciem strony sklepu sprzedawcy. Ceneo nie jest sklepem.
Ukryj oferty

Iluzja wyboru. 16 i pół pułapki myślenia (e-book) - Karnawałowe ceny HITÓW. Czytaj z przyjemnością. - Opis

Jeśli wydaje ci się, że masz 100% wpływu na swoje wybory - masz rację. Wydaje ci się.

Każdego dnia dokonujesz setek wyborów: Czy odnowić subskrypcję? Jaki szampon wybrać? Ile wydać na butelkę wina?

Iluzja wyboruomawia 16 kluczowych uprzedzeń psychologicznych, które każdy, niezależnie od branży, powinien dziś znać i rozumieć. Wyjaśnia, jak wykorzystać te mechanizmy, aby skuteczniej zdobywać klientów, utrzymywać ich lojalność i zwiększać sprzedaż. Badania psychologiczne dowodzą, że nawet drobne zmiany w sposobie pozycjonowania, promocji czy marketingu produktów mogą diametralnie wpłynąć na decyzje zakupowe klientów. I tak, dotyczy to także twoich zachowań!

Przeczytaj tę książkę i dowiedz się:

Jak wykorzystywać regułę peak end, siłę precyzji, mądrość dowcipu?
Jak efekt Ikea wpływa na sprzedaż popularnych ciast?
Jaką zagrywkę stosuje Netflix, że planujesz oglądać tylko jeden odcinek serialu, a 7 odcinków później orientujesz się, że pora iść spać?

Richard Shotton, autor uznanego The Choice Factory, opiera się na badaniach akademickich, kampaniach reklamowych i własnych badaniach terenowych, aby stworzyć fascynujący i bardzo praktyczny przewodnik, który koncentruje się na punkcie, w którym marketing spotyka się z umysłem klienta.

Dlaczego klienci podejmują takie, a nie inne decyzje zakupowe? Co sprawia, że niektóre produkty sprzedają się świetnie, a inne leżą na półkach? Iluzja wyboru Richarda Shottona to podróż przez meandry ludzkiej psychiki, która pomaga zrozumieć mechanizmy podejmowania decyzji. To, co urzekło (...) więcej

Iluzja wyboru. 16 i pół pułapki myślenia (e-book) - Karnawałowe ceny HITÓW. Czytaj z przyjemnością. - Opinie i recenzje

Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.

Aktualnie brak opinii na temat Iluzja wyboru. 16 i pół pułapki myślenia (e-book) - Karnawałowe ceny HITÓW. Czytaj z przyjemnością. - Dodaj opinię

Iluzja wyboru. 16 i pół pułapki myślenia (e-book) - Karnawałowe ceny HITÓW. Czytaj z przyjemnością. - Podobne produkty

Produkty rekomendowane przez Taniomania