
Iluzja wyboru. 16 i pół pułapki myślenia (e-book) - Karnawałowe ceny HITÓW. Czytaj z przyjemnością.







Iluzja wyboru. 16 i pół pułapki myślenia (e-book) - Karnawałowe ceny HITÓW. Czytaj z przyjemnością. - Najlepsze oferty
Iluzja wyboru. 16 i pół pułapki myślenia (e-book) - Karnawałowe ceny HITÓW. Czytaj z przyjemnością. - Opis
Jeśli wydaje ci się, że masz 100% wpływu na swoje wybory - masz rację. Wydaje ci się.Każdego dnia dokonujesz setek wyborów: Czy odnowić subskrypcję? Jaki szampon wybrać? Ile wydać na butelkę wina?
Iluzja wyboruomawia 16 kluczowych uprzedzeń psychologicznych, które każdy, niezależnie od branży, powinien dziś znać i rozumieć. Wyjaśnia, jak wykorzystać te mechanizmy, aby skuteczniej zdobywać klientów, utrzymywać ich lojalność i zwiększać sprzedaż. Badania psychologiczne dowodzą, że nawet drobne zmiany w sposobie pozycjonowania, promocji czy marketingu produktów mogą diametralnie wpłynąć na decyzje zakupowe klientów. I tak, dotyczy to także twoich zachowań!
Przeczytaj tę książkę i dowiedz się:
Jak wykorzystywać regułę peak end, siłę precyzji, mądrość dowcipu?
Jak efekt Ikea wpływa na sprzedaż popularnych ciast?
Jaką zagrywkę stosuje Netflix, że planujesz oglądać tylko jeden odcinek serialu, a 7 odcinków później orientujesz się, że pora iść spać?
Richard Shotton, autor uznanego The Choice Factory, opiera się na badaniach akademickich, kampaniach reklamowych i własnych badaniach terenowych, aby stworzyć fascynujący i bardzo praktyczny przewodnik, który koncentruje się na punkcie, w którym marketing spotyka się z umysłem klienta.
Dlaczego klienci podejmują takie, a nie inne decyzje zakupowe? Co sprawia, że niektóre produkty sprzedają się świetnie, a inne leżą na półkach? Iluzja wyboru Richarda Shottona to podróż przez meandry ludzkiej psychiki, która pomaga zrozumieć mechanizmy podejmowania decyzji. To, co urzekło (...) więcej mnie w tej książce, to połączenie wiedzy naukowej z praktycznymi przykładami. Shotton pokazuje, jak przełożyć wiedzę o błędach poznawczych na konkretne działania marketingowe i sprzedażowe.
Anna Prończuk-Omiotek, Co-Founder SalesYY.com i WebAmigos.pl
Ten skondensowany, praktyczny przewodnik, zawiera esencję psychologii i ekonomii behawioralnej gotową do zastosowania w marketingu, sprzedaży czy komunikacji. 16 efektu psychologicznego o udowodnionym i sprawdzonym działaniu. Opisane na tyle prosto, aby nie tylko je poznać, ale i zrozumieć, jak z nimi działać. Chcesz wzmocnić swój przekaz, zwiększyć sprzedaż, wpłynąć na decyzje swoich klientów czy odbiorców? Świetny wybór! Czytaj, wdrażaj, stosuj!
Krzysztof Buda, rozwojowy bibliotekarz, pasjonat i promotor czytelnictwa, autor oraz animator inicjatyw czytelniczych #Readfulness #Bookfulness #CzytelniaRozwojowa
Dzięki tej książce będziesz lepiej wykonywać swoją pracę. Jeśli chcesz poznać tajniki ludzkich zachowań i nauczyć się je wykorzystywać, to doskonale trafiłeś. Trzymaj tę książkę pod ręką. Na pewno nie raz zechcesz do niej wrócić.
Jonah Berger, profesor marketingu w Wharton School przy University of Pennsylvania, autor książek Nieświadome wybory i Efekt viralowy
Nikogo nie powinno się dopuszczać do pracy przy kampanii, dopóki nie przeczyta tej książki. To antidotum na transakcyjny i oczywisty marketing, którego wszyscy mają już dziś dość.
Rory Sutherland, autor książki Alchemia, wiceprezes Ogilvy Group
Richard Shotton zaczynał karierę w marketingu, mając dwadzieścia jeden lat, niedługo póżniej założył własną firmę, Astroten. Wspierał klientów takich jak Google, Facebook, Sky czy Mondelez w przekładaniu zdobyczy nauki o ludzkich zachowaniach na konkretne działania marketingowe. Jest autorem książkiThe Choice Factory, w której podpowiada, jak wykorzystywać zdobycze nauki w biznesie. Została ona uznana za najlepszą książkę sprzedażowo-marketingową w konkursie Business Book Awards. Uzyskała też status bestsellera w serwisie Amazon, a obecnie jest dostępna w dwunastu językach. Od 2021 Richard jest honorowym dożywotnim członkiem IPA, pracuje też w Möller Institute w Churchill College, który stanowi część Cambridge University. Przygląda się możliwościom zastosowania wniosków z badań nad zachowaniami ludzi w praktyce reklamowej. Prowadzi eksperymenty związane z zachowaniami, a ich wyniki opisuje w serwisach Marketing Week, The Drum, Campaign, Admap oraz Quartz. Na plaformie X pisze o najnowszych odkryciach psychologii społecznej, posługując się nickiem @rshotton. Spis treści:
Okładka
Strona tytułowa
Strona redakcyjna
Spis treści
Wprowadzenie
Rozdział 1. Kształtowanie nawyków
Rozdział 2. Im łatwiej, tym lepiej
Rozdział 3. Im trudniej, tym lepiej
Rozdział 4. Efekt generowania
Rozdział 5. Heurystyka Keatsa
Rozdział 6. Konkret
Rozdział 6. Precyzja
Rozdział bonusowy. Kto by zwracał uwagę na wartość podstawową
Rozdział 7. Niechęć do skrajności
Rozdział 8. Ignorowanie mianownika
Rozdział 9. Potrzeba eksperymentowania
Rozdział 10. Ramowanie
Rozdział 11. Sprawiedliwość
Rozdział 12. Wolność wyboru
Rozdział 13. Efekt czerwonych trampek
Rozdział 14. Efekt aureoli
Rozdział 15. Mądrość dowcipu
Rozdział 16. Zasada szczytu i końca
Wnioski
Zalecana lektura
Podziękowania
O autorze mniej
Iluzja wyboru. 16 i pół pułapki myślenia (e-book) - Karnawałowe ceny HITÓW. Czytaj z przyjemnością. - Opinie i recenzje
Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.