






Canon EOS R6 Mark II body









Canon EOS R6 Mark II body - Najlepsze oferty
Canon EOS R6 Mark II body - Opis
Zestaw zawiera aparat Canon EOS R6 Mark II oraz obiektyw Canon RF 100-400 f/5.6-8 IS USMKolejna odsłona pełnoklatkowego aparatu Canon EOS R6 Mark II podnosi poprzeczkę dzięki wyjątkowemu połączeniu wiodącej w swojej klasie wydajności, zapierającej dech w piersiach szybkości, stabilności i profesjonalnych funkcji filmowania. Tym razem R6 Mark II zapewnia ultra wydajny tryb zdjęć seryjnych osiągający prędkość do 40 kl./s i zaawansowany system AF oparty na rozwiązaniach sztucznej inteligencji.
Inteligentne śledzenie
Aparat EOS R6 Mark II może się popisać o 80% szybszym autofokusem względem jego poprzednika R6. Wykorzystuje najnowocześniejszą technologię Dual Pixel CMOS AF II firmy Canon do ustawiania ostrości i śledzenia obiektów, umożliwiając ich wyostrzanie, gdy poruszają się w obrębie kadru. Wykorzystując opartą na uczeniu głębokim sztuczną inteligencję, zaprogramowaliśmy aparat tak, aby rozpoznawał:
ludzi,
pojazdy (samochody, motocykle, pociągi i samoloty)
zwierzęta (psy, koty, ptaki i konie)
Typ wykrywanego obiektu można wybrać w menu aparatu EOS R6 Mark II. Jest też dostępna opcja automatyczna, która przydaje się podczas pracy w różnych warunkach. Ten bezbłędny autofokus dostosowuje się do ruchu obiektów, reagując na zmianę ich kierunku i pozycji. Co więcej, radzi sobie z wykrywaniem obiektów nawet w nocy i precyzyjnie ustawiając ostrość, tam gdzie potrzebujesz. EOS R6 Mark II blokuje ostrość nawet w świetle na poziomie -6,5 EV (a jest ono ciemniejsze niż to, które zapewnia półksiężyc).
Wykrywanie oczu w systemie AF (...) więcej to sprawdzone rozwiązanie, które teraz zostało wzbogacone o możliwość zdecydowania, które oko ma być traktowane priorytetowo (lewe czy prawe). Jeśli oczy nie są widoczne w kadrze, Canon EOS R6 Mark II ustawi ostrość na twarzy, natomiast, gdy głowa nie jest widoczna, aparat zacznie śledzić korpus.
Błyskawiczny, abyś uchwycił to, co nieuchwytne
Ten zdumiewający aparat daje Ci możliwość fotografowania z prędkością aż 40 kl./s (przy użyciu migawki elektronicznej) i 12 kl./s z wykorzystaniem migawki mechanicznej. Każdy niuans, każdy, nawet najbardziej ulotny element danego ruchu będzie dla Ciebie dostępny z Canonem EOS R6 Mark II. Aby dać Ci jeszcze większą pewność, że uchwycisz decydujący moment, funkcja buforowania rejestruje w trybie zdjęć seryjnych RAW jeszcze przed wciśnięciem spustu migawki. Fotografowanie w trybie RAW z prędkością 30 kl./s jest możliwe przez maksymalnie 191 klatek. Te kadry zapisywane są w jednym specjalnym pliku CR3, co jest traktowane jak rolka (zbiór ujęć składających się na daną serię). Następnie w aplikacji Digital Photo Professional możliwe jest konwertowanie poszczególnych klatek do JPEG, HEIF czy RAW.
Doskonały aparat i kamera w jednym
Ten aparat to nie tylko niebywałe możliwości dla fotografów, ale również doskonałe narzędzie dla filmowców. Canon EOS R6 Mark II to filmy 4K 60p lub 6K RAW z nadpróbkowaniem. Dodatkowo ten model zapewnia cyfrową korektę efektu oddychania (zmiana plastyki obrazu przy zmianie punktu ostrości), co poszerza możliwości filmowe części obiektywów Canon.
Udoskonalone obwody zapewniają także bardzo długie nagrywanie - nawet do 6 godzin. Możesz więc wykonywać wszystkie ujęcia bez z góry narzuconych cięć i przerw. Twój sprzęt podąży za każdym Twoim pomysłem i nawet najbardziej wymagającymi scenami (czas nagrywania jest uzależniony od temperatury otoczenia, pojemności karty pamięci i wydajności akumulatora). Wyjście HDMI umożliwia przesyłanie obrazu RAW w jakości 6K. Korzystając ze sprzedawanego oddzielnie rejestratora Atomos Ninja V+ możliwe jest zapisywanie materiału w formacie RAW ProRes.
Profesjonalne funkcje filmowe
Kolejna odsłona aparatu Canon EOS R6 Mark II Body została wzbogacona o technologię Filmowy Serwo AF "Tylko wykrywanie", która jest podobna do opcji "Tylko twarz" znanej z modelu Canon Cinema EOS C70. W sytuacji gdy obiekt, na który została ustawiona ostrość znajdzie się poza punktem ostrości, to ostrzenie nie będzie kontynuowane, tylko płaszczyzna ostrości pozostanie w tym danym punkcie. Przykładowo gdy wybierze się ostrość na "ludzie", to gdy aparat nastawi ostrość na daną osobę, a ta się wycofa, to nie nastąpi ponowne ostrzenie. Jest to bardzo pożądana przez użytkowników funkcja, gdyż czasami konieczne było pozostawienie danego punktu ostrości, np. wtedy gdy dana postać miała wrócić znów w to samo miejsce.
Doskonała jakość obrazu, nawet przy małej ilości światła
Uzyskuj zachwycające ujęcia w każdej sytuacji dzięki potężnej czułości ISO 102 400. Blask świec, filmowanie i fotografowanie po zmroku, blask Księżyca - możesz zachować naturalny klimat nawet najbardziej wymagającego oświetlenia. Co więcej, system AF działa do -6,5EV, tak więc nawet przy bardzo małej ilości światła możesz wciąż bardzo skutecznie ustawiać automatycznie ostrość.
Bezkompromisowa jakość obrazu i łatwe połączenie
Za bezkompromisową jakość obrazu oferowaną przez ten aparat odpowiada doskonały duet - matryca pełnoklatkowa CMOS 24,2 opracowana przez Canona i procesor obrazu DIGIC X. Canon EOS R6 Mark II zapewnia także cyfrowy telekonwerter, który umożliwia uzyskanie kadrowania odpowiadającego APS-C bezpośrednio z poziomu aparatu. To pozwala na jeszcze większe zbliżenie się do daleko znajdujących się sytuacji.
Canon EOS R6 Mark II może być bezproblemowo wykorzystany jako kamera internetowa z komputerami z systemem Windows bądź MACOS wraz z popularnymi aplikacjami do wideo połączeń, takimi jak np. Skype, Zoom czy Teams. Nie ma przy tym konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania. Wystarczy skorzystać z technologii Plug&Play i standardowych w branży sterownikach USB Video Class (UVC) i USB Audio Class (UAC), które są wbudowane w wyżej wymienione systemy operacyjne.
Wielofunkcyjna stopka w EOS R6 Mark II
Canon EOS R3 to pierwszy model, który wykorzystywał stopkę wielofunkcyjną - teraz takie rozwiązanie jest także dostępne w Canonie EOS R6 Mark II, co daje dostęp do szeregu różnych akcesoriów, które zwiększą możliwości Twojego aparatu. Przykładowo możesz bezproblemowo połączyć aparat z mikrofonem cyfrowym DM-E1D czy adapterem XLR Tascam. Canon EOS R6 Mark II jest także kompatybilny z zaawansowanymi lampami błyskowymi z serii Speedlite.
Obiektyw RF 100-400mm F5.6-8 IS USM
Model RF 100-400mm F5.6-8 IS USM to zmiennoogniskowy obiektyw doskonale nadający się do fotografii przyrodniczej i sportowej. Skuteczne wyostrzenie z małej odległości oraz zakres ogniskowych sprawiają, że z tym teleobiektywem przybliżysz wyjątkowe momenty.
Średnica filtra 67mm
Przybliż to, co odległe
Ten lekki, kompaktowy obiektyw zmiennoogniskowy RF o zakresie ogniskowej 100–400 mm pozwala rejestrować odległą przyrodę, wydarzenia sportowe i rodzinne przygody. Zaawansowany optyczny stabilizator obrazu (5,5 stopnia), skuteczne wyostrzanie z małej odległości oraz zasięg teleobiektywu sprawiają, że to niedrogie rozwiązanie, pozwala przybliżać odległe obiekty w wyjątkowych chwilach. Zapewnia doskonałe rezultaty dzięki szkłu o bardzo niskiej dyspersji (UD), a także zaawansowanym powłokom.
Lekkość i kompaktowe wymiary teleobiektywu
Skuteczny, optyczny stabilizator obrazu (5,5 stopnia) zapewnia obiektywowi RF 100-400mm F5.6-8 IS USM ogromną przewagę w kontekście rejestrowania wyraźnych zdjęć i płynnych filmów bez konieczności używania statywu, który stanowiłby balast. Ten niewielki, lekki obiektyw o wadze zaledwie 635 g i długości 164,7 mm jest dobrze wyważony – nawet wtedy, gdy jest całkowicie wysunięty – i łatwo mieści się w torbie na sprzęt.
Szybki autofokus i rozmycie tła
Dzięki silnikowi Nano USM regulacji ostrości jest szybka, cicha i płynna. Z kolei pierścień sterowania na obiektywie ułatwia zmianę ustawień. 9-listkowa przysłona zapewnia duże rozmycie tła. Możesz także zwiększyć zasięg teleobiektywu, korzystając z konwerterów RF firmy Canon, które bez problemu obsługują przesyłanie danych dotyczących pomiaru i pracy autofokusa – umożliwi to fotografowanie jeszcze bardziej odległych obiektów.
Specyfikacja obiektywu:
Wielkość obrazu: Pełna klatka Ogniskowa: 100-400 Kąt widzenia (poziomo, pionowo, po przekątnej): 20° – 5° 10', / 14° – 3° 30', / 24° – 6° 10' Konstrukcja obiektywu (elementy/grupy): 12/9 Specjalna optyka: 1 element UD, 1 element asferyczny PMo Liczba listków przysłony: 9 Minimalny otwór przysłony: 32 przy 100 mm / 45 przy 400 mm Maksymalny otwór przysłony: 0,88 Maksymalne powiększenie (x): 0,41 Optyczny stabilizator obrazu (OIS): 5,5 Napęd AF: Nano USM Powłoki: Powłoka Super Spectra Dekiel na obiektyw: E-67 II Osłona obiektyw: ET-74B Pokrowiec/etui na obiektyw: LP1224 Średnica filtra: 67 Maks. średnica × długość (mm): 79,5 × 164,7 Masa (g): 635
Specyfikacja body:
Typ matrycy: CMOS 35,9 × 23,9 mm Efektywna liczba pikseli: W przybliżeniu 24,2 megapiksela Procesor: DIGIC X Format obrazu: 3:2 Filtr dolnoprzepustowy: Wbudowany / stały Czyszczenie matrycy: Wbudowany system czyszczący EOS Typ filtra kolorowego: Kolor podstawowy Matrycowy stabilizator obrazu: Tak, do 8 stopni w zależności od użytego obiektywu Typ regulacji ostrości: Dual Pixel CMOS AF II System / punkty AF: 100% w poziomie i 100% w pionie po włączeniu trybów Twarz + śledzenie i Automatyczny wybór; 100% w poziomie i 90% w pionie po włączeniu trybu wybierania ręcznego i trybu wielkostrefowego Zakres działania AF: Od -6,5 do 21 EV (temp. 23°C, czułość ISO 100) Tryby AF: One Shot, Servo AF, AI Focus AF AF ze śledzeniem: Ludzie, zwierzęta (psy, koty, ptaki i konie) lub pojazdy (samochody wyścigowe, motocykle, samoloty i pociągi) Blokada AF: Uruchamiana wciśniętym do połowy spustem migawki lub przyciskiem AF ON w trybie One Shot AF. Za pomocą niestandardowego przycisku skonfigurowanego do zatrzymywania AF w trybie AI Servo
Wybieranie punktu AF:
Wybór automatyczny: dostępne 1053 obszary AF w przypadku wyboru automatycznego
Wybór ręczny: 1-punktowy AF (rozmiar ramki AF można zmienić), 4897 dostępnych pozycji AF w przypadku zdjęć (4067 w przypadku filmów)
Wybór ręczny: 4 punkty rozszerzenia punktowego AF (góra, dół, lewo, prawo)
Wybór ręczny: rozszerzenie punktu AF o otaczające punkty
Wybór ręczny: strefowy AF 1–3 (wszystkie punkty AF podzielone na min. 9 i maks. 999 stref ostrości)
Czułość ISO: Automatycznie czułość 100–102400 (z przyrostem co 1/3 stopnia lub 1 stopień); czułość ISO można rozszerzyć do wartości: L:50, H: 204801 Typ migawki: Elektronicznie sterowana migawka szczelinowa i funkcja elektronicznej migawki na matrycy Czas naświetlania: Mechaniczna: 30–1/8000 s (z przyrostem co 1/2 lub 1/3 stopnia), tryb Bulb / Elektroniczna: 30–1/16 000 s (z przyrostem co 1/2 lub 1/3 stopnia do 1/8000; następnie co 1 stopień do 1/16 000) (Cały zakres czasów naświetlania; dostępny zakres zależy od trybu fotografowania) Typ balansu bieli: Automatyczny balans bieli ustawiany przez matrycę Sekwencja balansu bieli: +/-3 poziomy z przyrostem co jeden poziom; 3, 2, 5 lub 7 zdjęć na każde zwolnienie migawki /Wybierana przez użytkownika korekcja kolorów niebieski/bursztynowy lub purpurowy/zielony Typ wizjera: 0,5-calowy kolorowy wizjer EVF OLED Liczba punktów: 3,69 mln punktów Powiększenie: W przybliżeniu 0,76x Korekcja dioptrii: Od -4 do +2 m-1 (dioptria) Tryby lampy błyskowej: Automatyka błysku E-TTL II, pomiar ręczny Czas synchronizacji z lampą błyskową: Migawka mechaniczna 1/200 s / 1/250 tryb elektronicznej pierwszej kurtyny Synchronizacja błysku z drugą kurtyną: Tak, za pomocą lampy Speedlite Stopka HotShoe / złącze PC: Tak/nie Zgodność z zewnętrznymi lampami błyskowymi: E-TTL II w przypadku lamp błyskowych Speedlite serii EX/EL, bezprzewodowa obsługa wielu lamp błyskowych Tryby fotografowania: Zdjęcia: inteligentna scena auto, elastyczna preselekcja AE, programowa AE, preselekcja czasu, preselekcja przysłony, ręczny, Bulb i własny (3 opcje) / Film: automatyczna ekspozycja, Tv, Av, ręczna i niestandardowa (x3) Style obrazów: Automatyczny, standardowy, portrety, krajobrazy, wyraźne szczegóły, neutralny, dokładny, monochromatyczny, zdefiniowany przez użytkownika (x3) Przestrzeń kolorów: sRGB i Adobe RGB Przetwarzanie obrazów:
Priorytet jasnych partii obrazu (2 opcje ustawień)
Automatyczny optymalizator jasności (3 ustawienia)
Redukcja zakłóceń długiego czasu naświetlania
Czystość
Redukcja zakłóceń - High ISO (4 ustawienia) (zdjęcia i film)
Optyczna korekcja obiektywu
– Korygowania jasności brzegów, korygowanie aberracji chromatycznej, korygowanie dystorsji (w trakcie / po zakończeniu fotografowania; tylko podczas filmowania)
Korekcja dyfrakcji
Cyfrowy optymalizator obiektywu (tylko w trakcie / po zakończeniu fotografowania)
Sekwencja wyostrzania ze składaniem obrazów
Zmiana rozmiaru na M, S1, S2
Kadrowanie obrazów (JPEG/HEIF)
– Format obrazu: 3:2, 4:3, 16:9, 1:1; wycinek kadru 1,6x
– Przełączanie pomiędzy poziomą i pionową orientacją kadrowania
– Prostowanie obrazu
– Ramkę kadrowania można przesuwać za pomocą ekranu dotykowego
Obróbka obrazu RAW
Dual Pixel RAW – zmiana oświetlenia portretu, wyrazistość tła (w aparacie)
Przetwarzanie obrazów RAW w chmurze
Ekspozycja wielokrotna
HDR – z funkcją usuwania poruszających się obiektów
Konwersja HEIF na JPEG (pojedyncza lub pakietowa)
Tryb migawki: Pojedyncze, szybka seria zdjęć+, szybka seria zdjęć, wolna seria zdjęć, samowyzwalacz (zdalne wyzwalanie 2 s+, zdalne wyzwalanie 10 s+) Typy zdjęć:
JPEG: 2 opcje kompresji
RAW: RAW, C-RAW 14-bitowy (14-bitowy z migawką mechaniczną i elektroniczną pierwszą kurtyną, 12-bitowe przetwarzanie analogowo-cyfrowe z migawką elektroniczną, oryginalny format Canon RAW, 3. edycja)
HEIF: 10-bitowy format HEIF jest dostępny w trybie HDR przy ustawieniu [HDR PQ] na [Enable/Włącz]
Zgodność ze standardem Exif 2.31 i DCF (Design rule for Camera File system) w wersji 2.0
Zgodność ze standardem Digital Print Order Format (DPOF) w wersji 1.2
Jednoczesny zapis plików RAW i JPEG: Tak, możliwa dowolna kombinacja RAW + JPEG oraz RAW + HEIF Długość filmu: Maksymalny czas trwania: 6 godz. (z wyłączeniem filmów o dużej liczbie klatek na sekundę oraz ograniczeń związanych z zasilaniem i pamięcią masową).Możliwość zapisu materiału buforowanego przez 5 s przed rozpoczęciem nagrywania.Brak limitu wielkości pliku (4 GB) w przypadku karty SD w formacie exFAT. Canon Log: Tak, Canon Log 3 Filmy z dużą prędkością nagrywania: Rozdzielczość Full HD przy 180, 150, 100 lub 119,9 kl./s / Nagrywane jako filmy w zwolnionym tempie (1/6 szybkości) / Maksymalny czas nagrywania jednej sceny: około 1 godz. przy 180/150 kl./s; 1 godz. i 30 min przy 120/100 kl./s. Nagrywanie na dwóch kartach: Tak Mikrofon: Wbudowany mikrofon stereofoniczny (48 kHz, 16-bitowy × 2 kanały), mikrofon zewnętrzny lub stopka wielofunkcyjna ze złączem XLR przy użyciu adaptera Tascam CAXLR2dC Regulacja ostrości (film): Dual Pixel CMOS AF z wykrywaniem oczu/twarzy i AF tylko ze śledzeniem twarzy i ze śledzeniem zwierząt, filmowy Serwo AF / Ręczna regulacja ostrości (dostępne wzmocnienie krawędzi i asystent ustawiania ostrości) Czułość ISO: Automatyczna: 100–6400, H: 204800 / Ręczna: 100-25600, H: 204801 Histogram: Jasność: tak / RGB: tak Samowyzwalacz: 4 lub 10 s Karta pamięci: 2 × karta SD/SDHC/SDXC i UHS-II Akumulator: Akumulator litowo-jonowy LP-E6NH (dostarczony) / LP-E6N Żywotność akumulatora: W przypadku ekranu LCD około 760 zdjęć (przy 23°C) / W przypadku wizjera około 450 zdjęć (temp. 23°C) Zasilanie i ładowarki: Ładowarka LC-E6E (dostarczona), zasilacz AC-E6N i przyłącze zasilacza DR-E6, zestaw zasilający AC Adapter Kit ACK-E6N/ACK-E6, samochodowa ładowarka akumulatorów CBC-E6, zasilacz USB PD-E1 Obiektywy: Wszystkie obiektywy RF (EF i EF-S za pomocą adapterów obiektywu) Konstrukcja korpusu: Obudowa ze stopu magnezu, panele zewnętrzne wykonane z tworzywa poliwęglanowego z włóknem szklanym Środowisko pracy: 2–40°C, wilgotność do 85% Wymiary: 138,4 × 98,4 × 88,4 mm Waga: W przybliżeniu 588 g (670 g z kartą i baterią) mniej
Canon EOS R6 Mark II body - Opinie i recenzje
Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.
p...e
- 2025-04-24m...n
- 2025-04-08Marek
- 2025-04-03