

Phu Donocik Przewody Hamulcowe Sztywne Tylne Astra G Bębny Zphm 0750 1


Phu Donocik Przewody Hamulcowe Sztywne Tylne Astra G Bębny Zphm 0750 1 - Najlepsze oferty
Phu Donocik Przewody Hamulcowe Sztywne Tylne Astra G Bębny Zphm 0750 1 - Opis
Przewody hamulcowe sztywne miedziane Zestaw na oś tylną Opel Astra G bębnyZestaw przewodów hamulcowych sztywnych miedzianych na oś tylną do samochodu marki:Opel Astra G- roczniki 1998-2005
- wyposażone w system ABS
- wyłącznie modele z hamulcami bębnowymi na osi tylnej
- Centralny przód lewy
- Centralny przód prawy
- Centralny lewy
- Centralny prawy
- Belka - poprzeczny
- Tył lewy
- Tył prawy
- Przewody hamulcowe miedziane mogą pracować przy ciśnieniu roboczym do 220 barów, a dodatkowy współczynnik bezpieczeństwa x3,5 oznacza, że ciśnienie rozrywające przekracza 750 barów. Dla porównania, w typowym układzie hamulcowym maksymalne ciśnienie dochodzi do około 100 bar.
- Miedź o twardości R200/R220 jest stosunkowo plastyczna, dzięki czemu zakucia i profilowanie są możliwe nawet przy użyciu prostych narzędzi ręcznych, co znacząco ułatwia instalację.
- Przewody w naszym zestawie są gotowe do instalacji – posiadają odpowiednie typy zakuć, a (...) więcej końcówki mają właściwy rozmiar i skok gwintu. Każdy przewód jest wykonany na wymiar i oznaczony lokalizacją, co znacznie przyspiesza montaż.
- Wymiary przewodów są precyzyjnie dopasowane na podstawie specyfikacji technicznych producenta pojazdu. Dodatkowo, nasz dział techniczny sprawdza poprawność doboru zestawu części na podstawie numeru VIN, co zapewnia maksymalną możliwą dokładność i minimalizuje ryzyko rozbieżności między danymi katalogowymi a rzeczywistym stanem pojazdu.
- Końcówki przewodów w zestawach ZPHM wykonane są z cynkowanej, wysokogatunkowej stali automatowej, co zapewnia im wysoką odporność na korozję. Każda końcówka to wyrób polskiej produkcji, co gwarantuje kontrolowaną jakość i zgodność ze standardami europejskimi.
- Dostępne także wersje ZPHM/M - ZPHM/I wykonane na końcówkach z mosiądzu lub stali nierdzewnej.
- Przewody dostarczane są w kręgach, odpowiednio zabezpieczone na czas transportu. Przed montażem wymagają wyprofilowania. Do profilowania można użyć giętarek, lecz wprawny mechanik poradzi sobie również bez specjalistycznych narzędzi.
- Przewody hamulcowe miedziane sztywne to doskonały wybór dla osób poszukujących produktów łączących wysoką odporność na korozję, trwałość i łatwość montażu. Wykonane z wysokiej jakości materiałów zestawy ZPHM gwarantują długotrwałą niezawodność, nawet w trudnych warunkach eksploatacyjnych. Ich łatwość w profilowaniu sprawia, że montaż jest szybki i bezproblemowy a co za tym idzie tańszy co czyni je atrakcyjną opcją dla właścicieli starszych lub bardziej budżetowych pojazdów.
- Łatwość wykonania zakuć i spęczeń – Miedź jest łatwa w obróbce, więc zakucia i spęczenia wykonuje się łatwiej a do ich wykonania wystarczają podstawowe proste narzędzia.
- Szybszy montaż i profilowanie – Plastyczność miedzi sprawia, że przewody łatwo poddają się kształtowaniu, co skraca czas instalacji i czyni wymianę mniej skomplikowaną.
- Ekonomiczny wybór – Przewody miedziane stanowią tańszą alternatywę dla przewodów stalowych, co pozwala na niskokosztowe przywrócenie pełnej sprawności starszym pojazdom.
- Rura miedziana jest mniej wytrzymała mechanicznie niż rura stalowa, lecz jej parametry wytrzymałościowe znacznie przewyższają obciążenia typowe dla układów hamulcowych ( minimalne ciśnienie rozrywająca jest na poziomie 7x wyższym niż panujące w układzie hamulcowym )
- Miedź może także reagować elektrochemicznie z końcówkami stalowymi lub z elementami aluminiowymi co z czasem może utrudniać demontaż elementów. Z tego powodu przewody miedziane są przeznaczone głównie do "jednorazowego użytku", istnieje wysokie prawdopodobieństwo uszkodzenia przewodu podczas jego demontażu – a po każdorazowym demontażu przewodu sztywnego zaleca się wykonanie nowych spęczeń. ( aby wyeliminować ten problem można zastosować Nasze końcówki wykonane z mosiądzu lub ze stali nierdzewnej )
- Przewody stalowe są bardziej wymagające pod względem obróbki – zakucia i spęczenia wymagają użycia specjalistycznych narzędzi oraz wyższych umiejętności.
- Profilowanie i montaż są trudniejsze niż w przypadku miedzi, dlatego wymiana zalecana jest doświadczonym mechanikom. Wyższa czasochłonność ich instalacji oznacza wyższe koszty wymiany.
- Przewody stalowe mają też mniejszą odporność na korozję od przewodów miedzianych, przez co wymagają dodatkowych okresowych przeglądów.
Phu Donocik Przewody Hamulcowe Sztywne Tylne Astra G Bębny Zphm 0750 1 - Opinie i recenzje
Na liście znajdują się opinie, które zostały zweryfikowane (potwierdzone zakupem) i oznaczone są one zielonym znakiem Zaufanych Opinii. Opinie niezweryfikowane nie posiadają wskazanego oznaczenia.